Fästning och studs

Hejhej min underbara blogg!!! Nu är klockan exakt 02.04 (iallafall när detta skrivs) och jag kom alldeles precis hem. Jag har alltså varit ute till 02.04 och hoppat studsmatta med Jenny, Olivia Oliver och Luka OMG xDXD Det känns nästan som sommar alltså!! Det sjuka är att det inte var så kallt ändå liksom. Dessutom så har jag kommit fram till att det nog är något fel på mig. Alltså jag vet typ inte ens vilka mina egna grannar är??? Har bott granne med en i min klass sedan i femman, men upptäckte det för typ någon månad sen?! Och Luka bor typ 30 meter ifrån mig men vi har aldrig sett varandra här där vi bor?? Hur sjukt är inte detta?! Ska börja knacka på och presentera mig för alla mina grannar typ...
Iallafall, innan vi hoppade studsmatta så var vi på fästningshörnan tillsammans med några fler från vår klass och spelade kubb och brännboll och sånt nice! Dessutom köpte jag, Jenny och Olivia jordgubbar, vilken summer-feeeling!! 
Det känns typ som lördag idag fast det egentligen är torsdag så coolt. JUST DET VET NI VAD SOM HÄNDE IDAG???? Jag fick alltså en simdräkt, Arena Carbon Pro, för 3700 kronor i julklapp. Så idag så går FINA ut och säger att den är förbjuden med omedelbar verkan pga ngt tillverkningsfel??????????? VET NI HUR ARG JAG BLEV? Min rosa älskling<333333333 :( :( :( :( men iaf så ska jag skicka den till Arena så ska jag få den nya modellen men om den inte finns i rosa så kommer jag bli så jävla arg!!

Kommentera här: