OMGGG

Shit har inte skrivit på megalängeee ska berätta om allt jag gjort! Dock inte vilken dag jag gjorde det osv för det minns jag inte haha. 
Jag har iallafall hängt på fästningshörnan två kvällar, den ena med ett hyfsat stort gäng och den andra med bara Julia, Hanna och Becka. Första kvällen kom b.la. Cullhed och han berättade om sitt år i Venezuela! Fan vad roligt att vara utbytesstudent ändå... 
Jag har hängt med Elin Och Klara på stranden, solat och badat! Har Även varit på Oscar Linnros med några vänner. Eller ja, vi var utanför egentligen haha... Men vi stod på en bänk och såg allt!
Jag har hunnit träffa Malin och ätit lunch och strandhängt, och så har jag, Elin och Linnea cyklat ut till Baljö brygga och solat+ badat en heldag. 
Har även jobbat och varit på gymmet typ hur många gånger som helst, biiifff. Har säkerligen gjort fler saker som jag inte minns, menmen! Pusshej
 
Hade ett år med Jakob förra måndagen! 15 juli <3
 
Köpte nya skor idag (De helrosa). De andra är gamla, men ack så fina!
 

Kommentera här: