Heeelg

Hej! 
Har ju, som jag säkert berättat, börjat jobba. Har jobbat en vecka nu, två kvar! Imorgon börjar alltså den andra veckan.Har haft lite helgledigt, så i fredags skulle jag och Linnea gymma men så blev det inte eftersom gymmet stängde megatidigt?! Så vi gick på en liten promenix istället!
Igår så var Klara här i Varberg i sin sommarstuga, så jag och Elin cyklade ut till Getterön. Där hängde vi på stranden hela eftermiddagen, verkligen jättekul! Har inte direkt träffat Klara på över ett år, så var mycket kul att se henne och prata och ha det mysigt.
Idag har jag inte gjort nåååågonting, vaknade och kollade lite Sons of anarchy och sedan gymmade jag, Linnea, Nike o Astrid. Var sjukt jobbigt men bra träning!!
 
BTW, RIP CORY MONTEITH! Minns när jag började kolla på Glee, hur Cory's karaktär Finn fascinerade mig och jag hade ett litet kändiscrush. Kan inte fatta att han är död... Så hemskt. Mina tankar går till hans familj och hans flickvän, Lea. 
 

Kommentera här: