HALLÅÅ

Hej mina vänner! Shit vad besöksantalet på min blogg gått ner hehe... Men, om ni tycker att uppdateringen här är dålig så får ni gärna gå in www.nkek.blogg.se som är min och Nikes fotoblogg! Förhoppningsvis blir uppdateringen där mycket bättre. Ha det gött sålänge! ***UPDATE*** Insåg att länken är i samma färg som bakgrunden så man ser den inte hehe, men bloggen heter nkek.blogg.se!
 
Denna bild, och många fler, finns i större storlek på fotobloggen! Från Miami för några veckor sedan. Älskar skyskrapor, så häftiga!
 

Kommentarer:

1 elin brodin:

skriven

sv: hej!! Jag rekommenderar det absolut!! är nog det roligaste jag har gjort! så om du funderar på det så ÅK!!! Man kan alltid börja med en termin och sen bestämma sig! Visa kurser har varit lite svåra men jag tycker man kommer in i engelskan ganska fort på lektionerna annars finns det jätte mycket hjälp man kan få av skolan och så! Så sånt löser sig alltid. Jag älskar det iallafall och tycker det är super kul och plugga utomlands! :D fråga på om det är något mer du undrar. :)

Kommentera här: