Frågooor

Har inget liv så snodde lite frågor från linneas bloggish!

 

1. Vad heter du? Lennart haha nej Elin

2. Hur gammal är du? 17 snart 18 years old omggg

3. Vart bor du? varbergg

4. Hårfärg? Hehe ombre så lite mörkt lite ljust

5. Ögonfärg? Gröna

6. Hur lång är du? 1.78

7. Kär? yess

8. Singel eller upptagen? Har världens bästa pojkvän

9. Hur många har du kysst? 101 dalmatiner haha nej men jag vet inte

10. När och vem kysste du senast? Sist jag träffade Jakob och det var Jakob

11. Har du hånglat med någon av samma kön? asså neejj

12. När hade du senast sex och med vem? Uppenbarligen samma person som jag kysste senast

13. Hur långt är ditt längsta förhållande? eheh det jag är i nu, typ 13 månader för tillfället

14. Dumpat någon? jakob är mitt första seriösa förhållande och har ej dumpat honom så neejj

15. Blivit dumpad? samma som över

16. Vad för killar/tjejer föredrar du mest? föredrar Jakob 

17. Vad har du för mobil? iPhone 4s

18. Om du vann en miljon, vad skulle du göra? Shoppa resa leva livet fuck the world

9. Favoritland? UNITED STATES OF AMERICAAA och Thaaiiland

20. Favoritfärg? grön/rosa 

21. Favoritfilm? The notebook och 21 jumpstreet haha bästa

22. Favoritbok? bra fråga... Kanske twilight-böckerna

23. Intresserad av Killar eller tjejer? killaarr

24. Vad gillar du mest med dig själv? att jag äger JEAH

25. Vad gillar du minst med dig själv? att jag är konstig

26. Nämn en person du aldrig skulle klara dig utan - mamma, pappa, bröder (kan inte bara välja en)

27. En person du älskar – Jakob

28. En person du hatar – Finns en men vill inte säga här haha

29. Ut och festa eller myskväll? Beror la på

30. Saknar du någon just nu? jaman

31. Vad är det bästa som hänt dig? Livet<333

32. Beroende av något? eheheh mobil channing tatum (mer besatt egentligen)

33. Ditt livs största misstag? Oj orkar inte analysera hela mitt liv 

34. Om du fick välja en enda person att umgås med resten av ditt liv, vem skulle det vara? skulle fan inte vilja umgås med bara en enda person resten av mitt liv då skulle vi hinna hata varandra inom 5 år

35. Har du några tatueringar? jafan

36. Piercingar? Si

37. Vem är mest lik dig? Till sättet eller utseendet jao?

38. Har du någon förebild? Phelps och Lochte

39. Vad ska du göra idag? Åka till Jakob

40. Vad är det värsta du vet? Falska äckliga människor

41. Vad är det bästa du vet? Coca-cola

42. Vad åt du senast? Macka

43. Vad vill du ha just nu? Chips

44. Vad köpte du senast? Ben & jerry's

45. Vem är din favorit kändis? Är du som gjort frågorna invalid?? Fucking särskrivning men iaf Channing Tatum o JB

46. Vilken ord missbrukar du? haha seriöst lär dig svenska

47. Tränar du? ja

48. När går du och lägger dig? inte innan 00.00

49. Vad är klockan nu? 15.57

50. Är du nöjd med ditt liv? jadå det funkar

Kommentarer:

1 linnea:

skriven

HAHAHAHHA ÅH ÄLSKA MÄNNISKAN JAG TOG FRÅGORNA IFRÅN
"vilken ord missbrukar du?" HAHAHA VILKEN ORD HAHAHHHAHA

Kommentera här: